Twitter :)

Jag tycker att det borde vara fler som går med i twitter :) Det är typ som facebook...det är roligare ju fler som blir medlem :) Gå in här för att komma till twitter Om ni blir medlem kan  ni ju alltid lägga till mig, flingan93

Idag har vi gjort bort NK-labben och jag tror att det gick bra (puhh) jag och nathalie lyckades iaf med det som vi skulle göra :) Nu ska jag bara renskriva labbraporten :P

Sen hade vi hål innan vi hade tyska och historia, så inte så jättelång dag :P

Jag hoppas att jag snart får bilderna från helgen, så jag kan lägga upp dem :)

Nu hade jag tänkt sova ett litet tag innan jag ska fiixa middag =)


Kommentarer
Amme

Linnea, nu har du verkligen gått & blivit skellefteåbo ;) Det heter HÅLA & inte HÅL! :)

2010-01-27 @ 16:46:23
URL: http://ammelu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0