En sak som irriterar mig...

När man går in på blogg.se hemsida så ser man bara inlägg om mode, stil eller något som har med kläder/inredning att göra. Varje bloggare som blir "Veckans blogg" är någon som alltid skriver om mode eller något såndant. Men det verkar inte tänka på att alla kanske inte vill läsa om det 24-7.

Ta mig till exempel - jag är inte modeintresserad och när man går in och ska logga in så påminns man att jag ska följa modet för annars är jag inte "inne". Jag måste följa alla olika trender - som för det första byts nästan var femte minut - och sedan ska jag kunna betala för alla kläder som faktiskt jag måste köpa, eftersom det inte ses vara fint att ha gamla kläder. Jag bor ensam i en stad och har begränsat med pengar varje månad - är det då meningen att alla mina pengar ska gå till kläder som det nya modet säger att jag ska köpa när jag även behöver mat för att överleva. Nej, det tycker jag faktiskt är helt fel.

Förlåt för att jag låter så negativ, men jag var bara tvungen att skriva av mig!

Hoppas ni har haft en bra helg - för det har jag haft iaf :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0