Jadu...

Var nyss inne på Ammes blogg och såg att hon hade tråkigt :P Haha...
Och själv gör jag allt för att slippa plugga engelska, som jag har i prov imorron :P

Så jag kan väl göra detta också ;)

Namn: Linnea Maria Marklund
Födelsedatum: 25 juli 1993
Hårfärg: just nu brun, men vill bli blond igen :P
Ögonfärg: typ blå, som ibland slår mot grön
Längd: 170
Skostorlek: 38/39
Klädstorlek: s/m
Civilstånd: singel
Humör: just nu uttråkad :)
MSN: har en men använder den aldrig
Mobilnummer: *

KÄRLEK
Har du ett förhållande just nu? Nope
Har du kysst någon? jo

Har du strulat med någon du inte ens gillade? ...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jo (låter man knäpp då?!)
Kärlek eller pengar? Lätt kärlek :)

FAMILJ

Vad heter din mamma? Britta
Vad heter din pappa? Ronny
Har du syskon? ja
Hur många? 1
Har du en stor släkt? Nej, eller jag har en hel del 3 och 4männingar...fast alla känner jag inte :P
Har du kvar alla mor&farföräldrar? Nä :(
Känner du alla i din släkt? Asså kusinerna känner jag :P
Vem är du mest lik i din familj? MAMMA!!

VÄNNER
Har du någon bästa vän? Jajemän
Vad tycker folk om dig? Bra fråga...
Vem har du känt längst? Hmm...Morgan eller Emma?! Eller Ida...
Vem vet mest om dig? Amme tror jag :)
Hatar någon dig? Säkerligen...
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? Ja..
Är du rädd för att bli utan kompisar? Det är väl alla?!...

SKOLAN
Har du bra betyg? Ganska...
Skolkar du? nej
Vilken klass går du i? S2SKS

Vad heter din skola? Kaplanskolan

Har du varit uppkäftig mot någon lärare? Hehe jåå
Vad heter/hette din favoritlärare? Har flera...
Försover du dig ofta? Nope...hänt en gång tror jag haha :P
Gillar du skolmaten? NÄÄ! Huvva...
Hur många går i din klass? 32 ? Eller något sånt...

FRITID & INTRESSEN

Går du på någon sport? Nepp...eller räknas att man åker slalom fast inte tränar?!
Vad tycker du om att göra? Film, kompisar, SKOTER, slalom, fara utomlands (a)
Vilka sporter har du gått på? Ojj...gymnastik, basket, fotboll, slalom, har provat badminton en träning (insåg att jag sög), golf m.m.
Lever du för någon sport? Nää :(
Är du vältränad? Haha...seriöst?!


MUSIK, FILM

Vad har du för musiksmak? gillar mkt filmmusik, akustisk (stavas det så?) å sånt med beet :)
Har du alltid haft samma smak? Hehe nope :P
Vem är din/ditt favorit artist/band? äää...har ingen favorit, lyssnar på mkt :P
En bra låt: We might as well be strangers -Keane
Vilken är din favoritfilm? dear john lätt :P
Vilken film framkallar starka känslor? Kmr inte på ngn just nu :P
En rolig film: Haha happy gilmore :P
Hur beskriver du musik? blandad
Vad är bäst, film eller musik? film


RESOR

Hur många länder har du varit i? 7 kanske...
Vilka land har du varit i? sverige, finland, norge, danmark, turkiet, bulgarien & USA

Har du bott utomlands? Nää inte än iaf :P
Vart isåfall och hur länge? -

Kommer du från något annat land? Nej
Har du släkt från något annat land? Har några 3männingar i Kanada, ränkas det?

Har du åkt...

Flyplan? ja
Buss? ja
Tåg? ja
Båt? ja
Taxi? ja
Helikopter? Nope

DÄR DU BOR
Vart bor du? Arvidsjaur/Skellefteå
Hur bor du? villa/lägenhet
Vilken färg har huset? rött på villan och typ vitt på lägenheten
Trivs du där? Såklart :)


BORTSKÄMD ELLER?

Har du ett eget rum? ja
TV? ja :)
Dator? ja
Dvd? ja, ps2 :P
Pool? Nope, men skulle vilja ha ;)
Studsmatta? ja, eller jag och emil har en :P
Cross/moppe osv.? Japp
Mer än 1 bil? Familjen har 2 och jag har 1
Pingis/biljardbord? Ja, biljardbord


TILL SIST

Vad är klockan? 16.21
Vad ska du göra snart? Plugga engelska...
Vilket abonnemang har du? halebop
Får du ofta positiva kommentarer om dig? Ibland
Mår du bra? ja
Vilka ska göra det här testet? Alla som känner för det :P

Jag ska försöka börja blogga igen...men är inte säker på att det kmr in ett inlägg varje dag :P
Bjuder på en bild från i somras :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0