Otur!

På facebook stod det att jag har 75 % tur idag :P Vilket inte stämde så bra...

På idrotten spelade vi handboll och jag skulle försvara, när jag hoppade och landade snett på foten :S Aj! Det gjorde ganska ont kan jag säga, men jag tror att det är en lätt stukning, för jag kan gå på foten nu :) Fast jag har ju tagit 2 alvedon också...

Men jag hoppas att det blir bättre till imorron :)

Idag har vi haft längsta dagen på veckan :P Klockan tre slutade vi, men fick vänta på bussen som var sen. Så klockan kvart i fyra var jag hemma :P

Imorron får vi ett nytt schema igen, det som kommer att gälla under resten av terminen...jag hoppas att det inte är några stora förändringar, för jag tkr att vi har ett bra schema redan nu :)

Imorron sticker jag hem :)


Kommentarer
Amme

SV: Kanske det kanske :)

2010-01-14 @ 19:50:03
URL: http://ammelu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0