OTH :)

Sitter i soffan och ser OTH :) men det är bara för att det inte finns något annat att se på :P

Idag är det snöstorm!!! Det blåser och snöar, vilket inte är roligt...men imorron ska det sluta snöa iaf :P
Vi missade bussen idag efter skolan, så vi gick in till centrum i snöstormen = kallt och blött! Haha...

Ikväll ska jag göra tyskaläxan och imorronblitti börjar vi inte förrän 10.30 :) Sen efter lunch har vi information om de olika inriktningarna :) Men jag vet redan vad jag ska välja, Kultur =)

Just nu funderar jag på om jag ska ut i snöstormen igen och fara och handla, eller om jag ska stanna hemma och äta något ur fryser :P Gissa vad jag väljer haha...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0