Längre än vad jag trodde...

Jag har tidigare skrivit att jag skulle börja blogga efter nyår, men jag tror att jag gör uppehållet längre, till den 11 januari när jag börjar om. Jag vill gärna göra annat än att sitta framför datorn :P
Men iaf, det kan komma något inlägg någon gång ;)

Idag har jag varit på greya med Ida och Henke innan vi såg Änglar och Demoner, vilket var en gode bra film tkr jag :) Och just nu håller jag på att läsa Den förlorade symbolen av Dan Brown. Det är tredje boken om Robert Langdon :P

Okej, nog om böcker haha xD Imorron sticker jag till skeå igen med Ida till på onsdag :) Shoppa och shoppa kanske?? Haha...hon ska även ta med sin hundvalp Cindy, vilket jag tkr är gode kul :) Jag vill också ha en hund!!!

När jag kommer tillbaka ska jag, Amme och Filippa spela in en ny film, det var ett tag sen sist :)
Om ni har missat våra gamla filmer så kan jag länka dem igen:
Svenne Banan: Klicka här
Mors lilla Olle: Klicka här
Kriget om kungariket: Klicka här
Emil och co: Klicka här
Snökrig i Ajaur: Klicka här
Våran Halloween: Klicka här

Hoppas att jag har gjort rätt nu :P Och jag inser nu att det blev ett ganska långt inlägg haha...

Jag gissar att jag kommer att ladda upp den nya filmen här också, men först kommer den upp på Dreamwood

Vi höres senare!


Kommentarer
Anonym

hahah:D

snygg header!:D <3

2010-01-05 @ 22:47:48
URL: http://ffilippah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0