Halva veckan bortgjord :)

Fast nu återstår den tuffa delen, jag har tyska imorron och historia prov på fredag...plugg!!! Ska börjar redan ikväll men historian, eftersom det är ganska mkt :)

Vi har varit duktiga idag haha xD Vi gick in till stan istället för att ta bussen efter skolan :P

Jag önskar att jag hade något roligt att berätta men det finns inget just nu :P Förrutom att jag hela tiden håller på att halka ute...ett antal kan jag säga :)

Jag är ganska glad, för imorron har vi skidskor på skolan :) Fasen vad jag längtar! Länge sen sist =)

What else? Jo, till helgen sticker jag och mina skeå-tjejer till ajaur :) Hur kul som helst!!!

Nu bli he middag för mich =)


Kommentarer
natha

haha ååh vad jag hatar den bilden ;D jaa, men det var kul i a-jaur. hoppas vi får komma fler gånger :)

2010-01-25 @ 07:33:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0