Gissa!

JAG GILLADE PLIATES :) Haha...det är nog första gången jag säger att jag verkligen gillade att träna :P Iaf annat än sport...

Jag kan rekommendera det till de som inte gillar att träna i vanliga fall, ex styrketräna och konditionsträning. Jag skulle själv säga att det är mer för tjejer än för killar, men egentligen spelar det ingen roll :)
Vårt pass höll på i 1 h och i slutet hade vi en avslappning! Vilket gör att man är ganska avslappnad och trött efteråt...

Imorron ska jag prova på Afrikansk dans på Aerobicstudion :) Det är med afrikanska trummor :P Kom och joina vet jag...


Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen måste jag diska innan det blir sängen. Tror jag kmr att sova som en stock inatt, särskillt eftersom jag inte sov så jättebra förra natten :P

Tjao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0