Första dagen klar!

Nu var det kväll och första skoldagen var överstökad :) Det kändes kul att få träffa kompisarna igen!

Dessutom har vi fått ett ganska bra schema, så jag ska inte klaga :)
Jag vet inte om det var så mkt mer jag hade tänkt skriva :P

Jo, att jag ska läsa igenom historian ikväll, fast det kanske inte är så intressant xD

Jag har lite tråkigt, så jag hittade ett test som jag fyllde i:

Namn: Linnea

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, inte just nu

Vilket schampo använder du? Elvital

Vilken parfym använder du? En av Britney Spears…

Vad är du rädd för? Mörker

Gillar du att tvätta? Nej, men måste göras ändå!

Gillar du berg- och dalbanor? Nja lite

 

Senaste...

Filmen du hyrde? 5 st på hemmakväll :)

Filmen du köpte? Har inte köpt ngn på länge hehe…

Låten du hörde: Right Here – Miley Cyrus

Personen du ringde? Pappa

Personen som ringde dig? pappa

TV-program du såg? Navy CIS

Person du tänkte på? Min lillebror

 

Favorit...

Låt: Just nu: Butterfly fly away – Miley Cyrus

Sport: Gymnastik

Dryck: Multivitamin

Kläder: Hoodtröja

Bil: Range Rover

Serie: Twilight i böcker och Navy CIS

 

Senaste...

Boken du läste? Gyllende band

Personen du fick e-mail av? Amme

Personen du fick brev av? Sjukan hehe

Personen du fick sms av? Amme

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Lördags

Saken du köpte? En Ben & Jerry till emil

Vad har du gjort idag? Varit på skolan

Var det kul? Ja, träffa alla kompisar :)

Brukar du svära mycket? Ibland händer det att kråkor flyger ut xD

När stiger du upp på morgonen? Typ 7.10

Vad har du på dig? Grå hoodtröja och mjukisbyxor

Vad ska du göra ikväll? Läsa igenom historian och gå och lägga mig

Vad är du allergisk mot? Inget, men förr nötter

Var har du ont? ryggen och knät

Använder du hårspray? Nej, eller ibland

Kan du stå på händer? Jo

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark

Salt eller socker? både och, kan inte välja

Gillar du ketchup? Nope!

Är du glad nu? jo

Var du glad igår? Nja, var ju tvungen att lämna ajaur. Men jo

Vad dansar du till? kan inte dansa

Stockholm är... ? Jag gärna vill besöka

Göteborg är... ? stort? Har aldrig varit där

Kan du sjunga? Lite

Spaghetti eller makaroner? Makaroner

Land du vill besöka? USA, England, Dominikanska Republiken och Thailand

 

Nu vet ni lite om mig haha :P

Hoppas alla har haft en bra första dag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0