Afro Power Dance

Det var gode jobbig! Eller det är iaf vad jag tkr...
Vi dansade olika rörelser som vi sen lade ihop och gjorde till ett nummer :)
Jag och Lisa förstod inte så mkt, men efter ett tag började ma komma in i det, så då blev det roligare =)
Det är bara att släppa loss!


Ni kanske undrar om jag håller på bli ett träningsfreak, men jag hade som nyårslöfte att försöka komma i form, iaf till sommaren :)

Sitter nu med en hallonburk framför mig som jag tänkte käka upp, mums! Samtidigt ska jag se House, som de har börjat visa från säsong 1 på 4+...mkt bra!

Ha en rolig kväll =)


Kommentarer
filippa

åh jag vill att det ska finnas massa kuliga grejer i ajaur me!:D

2010-01-13 @ 23:05:07
URL: http://ffilippah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0