Problem?

Är det bara jag som ibland har problem att komma in på blogg.se? Eller iaf att logga in?
Hade tänkt uppdatera igårkväll, men det gick inte :(

Jag gör det nu istället :)

I helgen har jag ärligt talat bara tagit det lugnt :) Jag har varit med Amme och AC, typ hjälpt mamma hemma och sett en massa avsnitt av The Vampire Diaries :)

Det är världens bästa serie!!! Har även lånat böckerna, men har inte hunnit så långt :P
Är ni intresserade, så gå in på tv6play och se på anvsnitten som hittills har gått på tv :)

Hehe...jag har varit vaken från klockan halv 6 imorse, för pappa for med flyget då :P Så jag är faktiskt pigg idag haha xD


Kommentarer
sofie

yay! :D

2010-02-25 @ 17:42:03
URL: http://peaceprecis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0