Plugg!

Ikväll blir det att plugga gode mkt :p Har samhällsprov imorron (även om läraren sa att det var ett läxförhör) men det är ganska mkt...Det handlar om lag och brott, vilket är ganska kul :) Kanske ska bli brottssutredare?! :P

Om vi får en sån här bild på provet, ska vi typ junna säga vilket brott som sker och vad påföljden kan bli...

Tog mig en powernap idag efter skolan, gode skönt kan jag säga :D Nu kanske jag kan vara vaken lite längre ikväll så jag kan allt till imorn :D

Imorron sticker jag hem, för att klockan 5 fara till Övertorneå :P
En lång dag med 7 timmar i buss...inte det roligaste :S men nog går det :P


Kommentarer
filippa

övertårneo, why?:p

2010-02-18 @ 20:28:52
URL: http://ffilippah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0