Marabou Non Stop :)

Det är en av de godaste av Marabous cholkad, jag lovar!!! Haha xD

Idag har varit lugn, förrutom att vi varje tisdag har matte hela förmiddagen :S Men sen går det bra :)

Har nyss ätit middag, ska göra engelska när jag har skrivit klart här och sen ska jag gå och lägga mig tidigt idag också :P
Igår gick jag och la mig vid 9 :P Men jag tror att det beror på att jag kanske håller på få en förkylning eller nåt...för jag är trött, lite tjock i huvudet och näsan rinner ibland. Hoppas att jag klarar mig undan!!! Får dricka en massa te :)

Imorronkväll kommer nog Louise att sova över här, för Bokia har bokrea som startar 07.00 på torsdagsmorgon :) Inte för att jag kommer att köpa ngt, men det är alltid kul att titta :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0