Ledig!

Idag va man ledig och det är gode skönt! :)

Igår var väl inte precis min turdag :P Jag och Wille skulle fara och köra till hans stuga med skoterna, en tur på ca 4 mil. Det började med att jag fastnade på min egen bakgård haha xD Där fick jag gräva säkert 30 min...

Sen stack vi iväg, men innan vi var framme hade Wille hunnit fastna med skoter 2 ggr i pudersnön, som vi hade grävt fram utan någon spade. Dessutom hade vi kört över några sjöar som var hur mkt ovanvatten som helst!!!
På vägen hem hann vi inte köra långt innan jag körde fast mitt ute på en sjö där det var säkert 25 cm ovanvatten :S Det var ju bara att börja trampa och det hjälpte verkligen inte att jag hade en läkande Powersko! Haha...lite kallt kan jag säga. Desstuom så hann det bli mörkt ute, så det blev att jobba i mörker...
Men kanske 40 min efter jag hade kört fast, kom jag min lös och vi körde in till Deppis där vi lämnade skotrarna och fick skjuts hem istället.

Hehe...inte den roligaste resan, nmen shit happens! :P
Och jag kan säga att min rygg och armar protesterar när jag rör på dem idag :P

Nu har jag skrivit tillräckligt haha...det var inte tänkt att bli ett så lång inlägg :P

Här skulle jag gärna vara :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0