BIlder från helgen i Ajaur :)

Det var inte tänkt att jag skulle uppdatera ngt mer idag, men jag såg att Filippa hade laddat upp bilderna från helgen som alla tjejer var i skeå :)

TACK FILIPPA!!! <3

Enjoy :)

Länge sen jag skrattade så mkt som den helgen :p

Visst e jag duktig på att sminka haha :) Fast vi var ju inte klar dära...

Vette fasen vad Nathalie och Lisa gör ;)

Sofie äger på trummor! :)

Lousie vill ha fred :)

Woho! Amme är längre än Filippa (som i vanliga fall är säkert 5 cm längre)
Kanske har hon mina högklackade skor på sig?! :P
Snyggingar!!!

Jag kan inte låta bli att lämna kommentarer, hoppas ni inte störs av dem :)


Kommentarer
filippa

hahahahahhahaha!



tanläkarn: "säg aaaaaaa!"

amme: "AAAAAAAAAAAA"

2010-02-11 @ 00:05:48
URL: http://ffilippah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0