Lovet är snart slut :(

Har gode tråkigt...mamma och emil sitter och ser på körslaget och det ä inte så intressant :P

Så tänkte att jag kunde skriva för första gången på nästan 2 veckor :D

Under lovet har jag åkt slalom, kört skoter <3 och varit med mina vänner :D
Förra helgen följde Sofie och Lisa med till ajaur och förrutom slalom så blev det dollar såklart :P Fast nackdelen med dollar är att man blir alltid av med pengar haha xD

Idag har jag varit starter på prästberget där emil hade tävling :D Jag kan säga att det suger att stå inne i en hyt hela dagen när solen skiner!!! Men efter det var det bara att ligga ute och steka i solen :)

Kanske skriver imorron, för det känns som jag har fått tillbaka minn skrivlust :)

Emil och Oscar :P (BTW:Emil valde bilden)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0