Inget internet på en vecka?!

Hur ska jag överleva?! Eftersom jag har mobilt bredband så har jag bara 5 GB jag kan använda i månaden, och igår tog det slut för denna månad :( Så jag får leva utan internet på en vecka (fast kan ju alltid vara inne på internet på skolan :P) Så jag antar att om det kommer blogginlägg så antingen är det på skolan eller från mobilen :)

Snart sticka jag hem till ajaur med AC och hennes barn :) Ska åka slalom för sista gången denna säsong, men det gör inte så mkt, eftersom jag vill ha sommar nu :D
BTW: För mig är det "bara" 47 dagar kvar till sommarlovet <3

Sitter och väntar på Sofie som sitter bredvid mig här i biblioteket :P Hon ser på Vampire Diaries, det nya avsnittet som kom ut i natt, då kanske ni förstår att det är lite svårt att få henne att mova sig :)

Och min skolavslutningsklänning har äntligen kommit, fast den kom i Arvidsjaur, så jag ska fara och hämta den idag hoppas jag :)

NU ska jag dra med Sofie ut och jag ska cykla hem :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0