:)

Idag är det fredag och vet ni vad det betyder?! Jo, att vi får helg vet väl alla men jag ska äntligen få fara hem haha xD

Vaknade upp med träningssvärk i hela kroppen, egentligen en härlig känsla för då vet man att man har gjort något iaf :D

Ja, snart ska jag till skoolan där jag har 2 lektioner. Sen kommer mamma ner och vi ska ha ett utvecklingssamtal klockan 1 :( JAG VILL HEM! Haha :D

Jo just ja...medan jag kommer ihåg det, så frömde jag om mitt nya schema inatt :) Jag minns att jag skulle börja klockan 8.30 på morgonen och sluta vid 18.30 :S Det skulle inte vara kul!!! Men jag är fortfarande orolig över det nya schemat som vi kommer att få till nästa år...

Ska gå och göra mig iordning nu :) Auf Wiedersehen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0