Why?

Varför går helgerna så fort? Nyss var det fredag och jag satt på bussen påväg hem, och nu är det söndag igen och snart ska jag åka tillbaka till skeå...Helgerna bara rusar fram :/

Igår var jag duktig och lagade middag :D


Den till höger hade skinka, svamp, paprika och ananas :D
Den till vänster (min) var paprika, banan, kiwi (fast det va inte gott :P) och ananas!

Tidigare under veckan fick jag tag på min biljett till Skeå AIK som möter Luleå :D

Längtar gode mkt till den 24 september :P

Ska nu fortsätta på svenskan som jag inte hann klart igår :/ Men när den är klar har jag bara en läxa kvar i veckan, nämligen tyska :P Verkade mkt i fredags, men nu är jag nästan klar med allt :D

Ska gå och hjälpa mamma med gardinerna nu:P

Skriver senare ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0