Sverige leder!

Haha Sverige leder och det är några minuter kvar (!) haha...nu var jag elak xD

Sitter i soffan och slappar och ser på fotboll. Dricker också multivitamin, mums!

Min dag på skolan slutade tjogo i 4 och gick sedan hem. Har plockat undan lite i lägenheten innan jag lagade mat, som blev kyckling och pasta :D

Jag har nyss uppdaterat vår blogg med bilderna som jag lade upp här, och några till :D Så gå in och titta vet ja' ;)

Har inte så mkt fantasi, så ska inte skriva så mkt mer...men imorron kommer mamma, mormor och brosan hit + att jag slutar halv 12 :D:D:D:D

Tjao!


Kommentarer
Amme

Hej :) Kul att du kommer hem, åker till Piteå 5, men kommer hem på lördag eftermiddag ;) Ska vi hitta på nått på lördagkväll? Jag är nämligen med pappa i skogen på söndag...



Saknar dig<33

2009-09-09 @ 20:34:15
URL: http://ammelu.blogg.se/
filippa

hahah adet känns som att du äter kyckling å pasta GOOODE ofta?;) <3



btw

SV:jag far bort lördagmorgon å blir borta till söndag nån gång:/ men vi kan ses på fredag?:) FÖLJ PÅ FH!!!<3

2009-09-09 @ 20:44:40
URL: http://ffilippah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0