Snabbt inlägg...

Håller på att vänta på att vettnet ska koka upp, så tänkte passa på att skriva ett litet inlägg :D

Lugn dag idag, fast måndagar är ganska dryga...
Jag, Lisa, Natahlie, Sofie och Louise var på Lilla Kina och åt lunchbuffé :D Fan vad gott det var!!! Har blivit mkt kinamat de senaste dagarna, så nu får jag lugna ner mig :P
Sen under idrotten for jag till skolsköterskan och kollade upp mtt knä och kruppar :( Hon kunde inget göra, så jag får vänta på skolläkaren som kommer den 7 oktober :)

Jag har upptäckt att de sätter upp nya citat varje vecka på min skola och veckans var ganska bra :D

Varför heter det rusningstrafik när bilarna kör som långsammast?

Bra va? :D

Nej, nu ska jag äta och sen blir det pluggning hela kvällen :/
Önska mig lycka till! (för det kmr jag att behöva)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0