Saknar Ajaur!

Söndagkväll igen och imorron är det måndag = skola en vecka till :/

Alla har farit hem och jag sitter nu i mörker (nästan iaf) för mamma har tagit hem min stora lampa, för hon skulle färga om den :P
Jag trodde aldrig att jag skulle sakna Ajaur så mkt som jag gör. Saknar mina vänner, min familj och bara själva samhället. Visst är det kul att vara i Skellefteå också, men det är ganska ensamt. Det är inte som hemma när man har någon att prata med på kvällarna, man måste laga sin egen mat och städa hela lägenheten själv. Jag tror aldrig att jag riktigt har uppskatta mamma och pappa för det jobb som de gör, även om de inte gör något så finns de alltid till hands <3 Även mina vänner, som jag kan ringa när som helst om jag behöver hjälp eller bara behöver prata av mig lite <3

Nu låter det som jag inte alls trivs i Skeå, men det gör jag :D Jag gillar min skola och min klass! Det är annolunda nu än på högstadiet! Ingen som bara tramsar på lektionerna (nästan :P) och alla är snälla mot varandra :D Sen är det kul att bo en stad med tanke på alla affärer <3 haha, man får akta sig för att inte bli bankrutt xD

Nej, ska gå och titta lite på Geografin nu innan jag hoppar i säng :D

God natt allihopa!


Kommentarer
Amme

saknar dig oxå<33

2009-09-07 @ 09:42:23
URL: http://ammelu.blogg.se/
filippa

arvidsjaur saknar Linnea!<3

2009-09-07 @ 13:38:48
URL: http://ffilippah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0