Lördagkväll...

Jag vet att jag inte uppdaterade igår, men jag hade tänkt skriva lite kortfattat om gårdagen.

Gick skola till 13.45 och sen for jag och Sanna ut på stan. 16.40 kom Emil och tsm åt vi på MAX :D Hyrde en film och såg den. Sen blev det sängen...kortfattat eller hur? ;)

Idga väckte Emil mig klockan 10 och tjatade på att vi skulle fara till Eddahallen (badhuset i Skeå). Men det dröjde till klockan var 12 innan vi plurrade i bassängen :D Var där och när vi klev upp klockan 14.30 hade mamma kommit hit också. Fattas bara pappa, men han kommer senare i veckan och hälsar på :)

Sitter nu och ser på hockey, men Sverige ligger under med 3-1 mot Tjeckien :/

Ska fortsätta heja på dem nu :D Hörs senare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0