Lördagen den 12 september...

Ja, vad händer idag?
  • Vara med Amme och Filippa och några till (?)
  • Skriva klart engelskan (håller på just nu)
  • Läsa igenom NK -Blir imorron på bussen :D
  • Skriva svenska uppsatsen
Visst låter det mkt? Hehe, engelskan ska bara vara på 220 ord, så det är inte så mkt :D
Sen är det NK som är typ 10 blad inför fredag, när vi ska upp på vitberget och titta lite.
Svenskan är det 5 frågor på novellen "Att döda ett barn" som jag redan har läst ocgh gjort uppgifter på tidigare ;)


När jag kom hem fick jag veta att nu är moppen avställd, så jag får inte köra den något mer i år :/
Saknar alla "moppesemestrar" som vi gjorde i sommar :)

Nej, nu ska jag sätta mig och göra klart engelskan så jag kan komma ut senare ikväll ;)

EDIT: Förresten jag glömde skriva att jag ska sälja mig mobil :D


Om det är någon som är intresserad, skriv en kommentar vad ni vill betala för den.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0