Längre uppdatering...

Jag kom hem för kanske 10 minuter sen och har varken röst eller känsel i fötterna haha xD Men fan vad det var roligt!!!!! Vi sjöng nästan hela matchen och försökte överrösta Luleås lilla hejarklack, vilket vi gjort med stor marginal :D Jag kanske ska säga vad resultatet blev....3-1 till Skellefteå AIK :D Jag vet att jag hade sagt att jag skulle ladda upp bilder, men de får komma imorron för jag ids inte lägga in dem i datorn ikväll :/
Hade även roligt sällskap :D Ida och Henke kom ner hit och så var jag med Josefine och Lisa :D Tack för en bra kväll :)

Idag hade vi en hälsodag på skolan, så schemat bröts vilket jag tkr var bra! Man kan inte bara gå efter schemat hela tiden :P
På förmiddagen var vi i ett klassrum och pratade om kost, tobak, droger och motion. Ganska långtråkigt ibland...
På eftermiddagen hade vi orientering :) 4,2 km var det samanlagt men det var inte så jobbig för man hade bra vänner med sig och solen sken :D

Nu ska jag inte skriva mer...ska gå och ta mig en kopp med Te för att försöka få tillbaka min röst :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0