Kort dag :)

På tisdagar går jag bara till 13.20 vilket är ganska skönt :D
Jag hade nu tänkt vila mig en stund innan jag ska laga middag och börja plugga på tyskan...

Men senare ikväll har House premiär och jag tänker inte missa det hah xD
Någon annan som ska se House klockan 21.00 ikväll?


Sen, tokig som jag är, har jag hittat nya posters från New Moon. För att se alla klicka här
Fan vad jag längtar till den 20 november :D


Någon som ska joina mig på bio när den har premiär? :D

Nej, nu har internet kruppat tillräckligt så jag ska sluta :P

Tjao!


Kommentarer
Amme

JAG ska följa dig! Jävlat säkert ;)

2009-09-29 @ 16:18:29
URL: http://ammelu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0