Inte så många inlägg...

Ja, som ni säkert har sett har jag inte skrivit så många inlägg, men jag har helt enkelt inte haft tid :(

Igår kom resten av familjen hit och jag ville inte vara osocial och sätta mig framför datorn :P Så istället satt vi och såg en gode bra film :D Jag älskar dansfilmer! Trailern ser ni här



Idag har jag och mamma varit på en föreläsning om Fit Line, som ska hjälpa för mina fötter :P
Sen när alla hade farit satte jag mig ner och pluggade engelska :( Det är mer än 150 ord man ska kunna + en massa grammatik och tjosan hejsan :/ Blir en lång kväll imorron!!!

Om jag inte uppdaterar någon dag i veckan, så är det pga att jag pluggar...
tisdag har jag engelskaprov
torsdag har jag tyskaprov
fredag har jag historiainlämning (och nej, jag har inte gjort klart den som jag skrev att jag skulle göra)

Men jag ska se om jag inte kan få in ett inlägg per dag iaf :D

Nu ska jag krypa i säng och försöka sova!
God natt och sov gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0