Imorron är det fredag :D

Jag har precis ätit middag (och fråga mig inte hur det blev så sent, för det vet jag inte själv) och sitter nu och håller på spricka!!! Jag har ingen aning när jag åt så mkt sist...hehe pasta och kykling såklart! :D

Jag vet inte vad som hände idag men jag gick ner till hemmakväll (en film och godisbutik :P) och såg en serie som jag precis har börjat se på :D Bones heter den, kanske inte låter så kul men iaf, de är bra!



De hade bara säsong 1 & 3 så det fick bli det :D

Kanske slöseri med pengar, men hej, man ska leva livet och inte bara spara pengar :D

Tror att jag ska sätta mig och titta på ett avsnitt ikväll, innan det blir Private Practice på TV4-100 :D

Auf Wiedensehen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0