Halva veckan avklarad :D

Tar just nu ett uppehåll med tyskan. Vi har läxa till imorron, vi ska skriva om oss själva med 150-180 ord (!) och sen ska vi presentera oss muntilgt också :P

Dagen började med att jag hade musik i 2,5 h. Första lektionen, men den gick faktiskt ganska fort...vi spelade gitarr och lärde oss en massa ackord. Haha...jag lärde mig faktiskt en låt :D Jag är fasen stolt över mig själv xD Även om jag fick hjälp av Antoina :D



Sen hade vi geografi och sen idott :D Jag hade tjatat på Nille (våran idrottslärare) att vi skulle ha fotboll och idag fick vi göra det :D Vår sista lektion var inställd så jag slutade tidigt...

Jag ska tråka ut er med en sak till...jag somnade på soffan igen haha xD Om inte Filippa hade skickat ett sms till mig hade jag sovit bort hela kvällen :P Tack för det, F!!!

Jag längtar till på fredag, inte bara för att det blir helg då, utan för då kommer Emil och hälsar på mig :D Han ska nog stanna till på lördag tror ja...

Ska fortsätta med tyskan nu :/ Önska mig lycka till haha



Kommentarer
filippa

hahahhah jag märkte väl att det va nå skumt med dina svar;) skoja ba;) å varsego:D

2009-09-03 @ 13:07:41
URL: http://ffilippah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0