Familjedag!

Okej, hela denna veckan har kännts så :D Hehe, från fredag till söndag har jag emil här :D Sen nu i tisdags var pappa och hälsade på och idag kom mamma, mormor och Emil ner :) Och imorron far jag hem...

Idag blev det en kort dag, började 8.30 med natukunskap och sen hade vi tyska innan vi slutade 11.35 :) Snacka om en bra dag ;) Imorron blir inte sämre, då slutar jag 11.30...

Gissar att jag tar 14.15 bussen hem. Någon som ska hem från Skeå till Ajaur? :)

Jag vet att inte blev ett långt inlägg igår och det kommer det inte att bli idag heller :/ Jag har ingen aning var min fantasi har tagit vägen...Jaja den kommer tillbaka snart hoppas jag!

Ha en fortsatt rolig (!) kväll och till er i Ajaur, imorron kommer jag!!! ;)

EDIT: Jag har en ny bakgrund :D Vad tycker ni?


Kommentarer
Amme

LÄNGTAR!! Fast vi möts ju typ på busstation :S Men på lördag ;) haha

2009-09-10 @ 22:01:28
URL: http://ammelu.blogg.se/
filippa

följ på fh!:D:D<3

2009-09-11 @ 16:04:29
URL: http://ffilippah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0