Ett nytt inlägg...

Ett till morgoninlägg :D

Igår efter skolan var jag på stan med Lisa och hittade ett par skor för 200 kr :P

Sen var jag bjuden på middag till Micke och Ancha :) Vi gjorde spagetti  och köttfärsås :D Gode gott!!!

Idag ska vi på vitberget. Ska vara där i 6 timmar :D Men jag tror inte att jag hinner med första bussen, så jag är hemma först vid 7 ikväll :/ Jaja, fortfarande tid at hitta på något :D

Förresten, här kommer svaret på gåtan:
Vad är det som flyger utan finger, slå utan händer och ser med inga ögon?
SV:
En snölavin



Kommentarer
filippa

hahah:D fattar inte gåtan men... xP

följa på fh ikv?:D(A) <333

2009-09-18 @ 16:22:56
URL: http://ffilippah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0