Var har tiden farit?

Nyss slog det mig att vi redan har gått 6 veckor av skolan, och att jag samtidigt har bott själv i 6 veckor...snart är det ju för fan lov :) Bara 3 veckor kvar...

Skolan har hittills varit väldigt bra :D Jag gillar min klass och mina vänner! Jag har inte någon lärare som jag inte tycker, även om jag har 2 favoriter :D Ämnerna är inte alltför svåra och lärarna är väldigt bra på att lära ut, vilket jag tkr är gode skönt!

Att bo själv är inte som jag först hade tänkt mig...jag trodde att det skulle vara skönt att bo själv. Men jag saknar verkligen min familj och att ha någon att prata med på kvällarna. Visst har jag andra att prata med, men det är inte samma sak. Jag har inte någon som tjatar på mig att städa (vilket jag ska göra så snart jag kmr från datorn), ingen som säger när jag ska laga mat, när jag sak gå och lägga mig och har kollat att jag har gjort mina läxor. Och ja, jag saknar min mammas mat haha :D Alla sa att efter ett tag skulle man sakna mammas mat och det gör jag nu :P
Ni som bo ensamma: Hur tycker ni att det är att bo själv?
Ni som bo hemma än: Hur tror ni att det skulle vara att bo själv?

Nu hade jag tänkt gå och städa :/ Inte roligt!!!

Förresten, en fråga på Dreamwood har kommit upp. Vad tycker ni?


Medan jag städar ska jag längta till snön och slalomen :D


Kommentarer
Amme

Skönt i 1 vecka, sen skulle jag nog sakna nån som gjorde maten...hahaha xD

2009-10-07 @ 16:33:29
URL: http://ammelu.blogg.se/
filippa

snyggbilden!<3 saknar dig somfan:(

det är soft å bo hemma:D



haha det där på dreamwood får vi fixa när du e hemma:D

2009-10-07 @ 18:01:21
URL: http://ffilippah.blogg.se/
Linda

Bo ensam är väl kul, och nudlar är gott ;)

2009-10-08 @ 22:16:52
URL: http://squiik.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0