Vaka?

Ida har typ lyckas övertala mig att vaka inatt :S Jag kommer inte kunna hålla mig vaken! Gissa vad de kommer att göra då? Nej, jag vill inte ens tänka på det för jag lovar nästan att något kommer de göra :P

Det blir väl att lana The Sims 3 om man ska hålla sig vaken :P Och kanske dricka kaffe ?! Haha...kommer inte att gå för jag hatar vanlig svart kaffe :P Men vi kanske fara ner på Statoil och köper en Cafe Latte :D

Tänkte ladda upp bilder på min frisyr från torsdagskvällen när jag gick på modevisningen :)


Hehe...ser ut som jag har jättemkt hår, men det är mitt eget :D (Stolt xD)


Det lär säkert bli något fler inlägg ikväll :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0