Trummvirvel tack!

Haha...skojade bara :D Är på gode bra humör ;)

Tänkte visa min stora överraskning:

Har blivit BRUNETT!!! Haha...eller nästan iaf :P Färgen ska vara mörkblond och efter några tvättar gissar jag att lite färg har farit av och det blir ljusare :D Inte välrdens bästa bild heller...
Vad tycker ni? Och var ärlig...det är roligare :D Även om ni inte gillade det, så skriv det då :)

Jag är då ganska nöjd, har typ varit blond i hela mitt liv (förrutom när jag var rödhårig ett tag) och tänkte att nu kan jag göra något annat :) Kanske blev lite väl mörkt, men det blir bättre snart xD Mamma färgade mitt hår och sen gjorde hon lite lockar, bara för att det är kul :) Kommer att lägga upp en bättre bild någon annan dag.

Detta blir nog sista uppdateringen idag, för jag tänkte packa ner datorn nu och när jag kommer fram brukar jag inte orka ta fram datorn om inte det har hänt något riktigt viktigt som jag bara måste skriva ner :P

Ja, nu var det inte nå mer jag skulle skriva :P


Kommentarer
filippa

fint:D du har ju funderat å färga ända sen förra julen:p<33

2009-10-18 @ 15:22:53
URL: http://ffilippah.blogg.se/
filippa

okej seriöst.. i min förra kommentar uttryckte jag mig inte så bra.. x)

det jag menade var: DU ÄR JU FÖDD Å VA BRUNETT:D <3 himlat snygging!

2009-10-18 @ 15:24:28
URL: http://ffilippah.blogg.se/
Amme

Det ser superfint ut :) Det var inte såå svårt att gissa vad du hade gjort ;) Ska slinga håret i morgon (måndag) men jag vet inte riktigt hur jag ska göra...SÅ kika in på bloggen i morgon elr på tisdag :)

2009-10-18 @ 16:57:23
URL: http://ammelu.blogg.se/
nathalie i din klass

jag tyckte att det var fint, ovanligt att se dig i mörkt hår :b fast man såg inte så bra på bilden, så jag längtar tills imorgon (=

2009-10-18 @ 17:03:42
sofie

yay:D

2009-10-19 @ 11:51:21
URL: http://peaceprecis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0