Tisdag!

Jag vet att det inte blev något inlägg igår, men varje gång jag satte mig vid datorn blev jag avbruten :D

Så det får bli ett idag istället :D Börja med vakan som inte gick så bra...vi höll oss vakna till 02.30 tror jag...eller det var iaf den sista gången jag tittade på klockan haha xD Sen vaknade jag upp vid 9 och låg kvar i sängen till halv 12. Då var jag tvungen att fara hem, för jag skulle upp på sjukan och ta gradasil-sprutan :/ Visst är det bra med en spruta, men jag är så jävla spruträdd att jag började lipa :( Denna gång fick jag sprutan i axeln, men förra gången fick jag den typ vid bäckenet :S Konstigt! For sen hem :D Kändes som jag hade träningsvärk i axeln hela kvällen, men imorse var det över :D

Förresten, idag hände något som jag inte vet när det hände sist! Jag försov mig!! Haha...vilken katastrof :P Jag skulle upp till tandläkaren klockan 10, men vaknade 10.40 och insåg att väckaren inte hade ringt :S Fick ringa upp dit och fick en ny tid imorron klockan 11.10 :) Du får inte missa den nu, Linnea!!! xD

Sen imorron ska jag ju till skeå och se på hockey medn brorsan, Ida och Henke :D
VS
VEM VINNER?

Jaja...allt för nu :)


Kommentarer
Amme

haha, bra gjort ;) Tur att det inte var skolan du försov dig till :)

2009-10-28 @ 19:03:31
URL: http://ammelu.blogg.se/
Amme

Glömde skriva att Skellfetå vinner ;D

2009-10-28 @ 19:03:53
URL: http://ammelu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0