SJUK!!!

Ingen uppdatering igår, men ni kanske förstår :P Jag låg i sängen mesta delen av dagen med feber :/

Är fortfarande i Ajaur, inte så bra att åka buss när man har feber :P Hehe...

Idag känns det däremot bättre :) Har inte feber nu och har inte haft det under natten. Men jag ska inte ta något för givet! Igår när jag steg upp ur sängen, kände jag mig ganska bra. Men vid halv 2 fick jag feber...så jag får bara hålla tummarna att febern inte kommer tillbaka :D

Men jag är fortfarande förkyld och det gör ont att andas :S Jag var lite orolig om jag hade fått svininfluensan, men då sa mamma att jag skulle ha så hög feber att jag skulle lägga däckad, vilket jag inte har. BARA en vanlig förkylning :D

Ska nu gå och äta lite lunch, blir makaroner och mammas biffar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0