Överraskning?!

Hehe...imorron kommer jag lägga upp en överraskning :D Tänker bara säga att det har något att göra med mitt hår ;)
Någon som kan gissa? xD


Har varit och provat kläderna idag, som var jättesnygga!!! Jag vet inte om jag själv skulle ha på mig dem, men ändå, de var både sköna och snyggt! Fick 3 olika sorters ombyten :P

Jag fick välja vad vi skulle äta till middag idag :D Det blev kyckling (såklart :P) i en currysås och pasta till :)

Jag vet inte vad mer jag sak skriva, så jag ska sluta :P



Kommentarer
Amme

Har du färgat håret mörkt elr nå?

Vill veta! Har inga pengar så jag kan inte ringa dig :S Snälla smsa din överraskning så fort du läser det här, jag kommer inte vara nå vid datron senare i kväll...

Jag kommer förmodligen oxå få tre ombyten, ska prova kläderna på måndag;)

2009-10-17 @ 17:25:40
URL: http://ammelu.blogg.se/
sofie

blev det att du färgade håret!? hjälp, väntar spänt på resultatet ;D

2009-10-17 @ 18:02:54
URL: http://peaceprecis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0