Måndag :D

Det är måndag och det är lov, fasen vad skönt!!! Fast fick ingen riktig sovmorgon imorse :S
Jag har ställt alarm på min mobil på veckorna och hade glömt stänga av det...så jag vaknade halv 7 imorse :/ Inte kul! Sen väckte Ida mig med ett sms.

Sitter nu i köket, läser tidningen innan jag ska upp på samhället och käka på Greya med Ida :D Länge sen sist!

Det snöar faktiskt idag, så det blir att gå upp (hade tänkt cykla). Sen kanske jag kan locka henne med på affärerna och titta på kläder. Hehe...det var ett tag sen jag var runt på alla affärer i Ajaur :)

Ska göra mig iordning nu ;) Höres senare!


Kommentarer
amme

Var glad att detsnöar, i Lule/sunderbyn regnar det :S inte mysigt alls ;)

2009-10-26 @ 13:20:08
URL: http://ammelu.blogg.se/
filippa

du hörde ju aldrig av dej imorse:/

2009-10-26 @ 18:27:49
URL: http://ffilippah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0