Lördag hemma i Ajaur!

Har nu kommit hem till Ajaur och har ätit lunch :D Det är gode skönt att komma hem och inte behöva laga all mat själv :P

Tänkte skriva vad som hände igår :)

Först på skolan, ropade rektorn i högtalarna att han ville ha alla 1:or i aulan OMEDELBART! Så vi gick alla dit som ett stort frågetecken. Han började babbla och sen visade sig att det hanslade om matsalen...vi (inte jag iaf) skräpar ned och lämnar brickorna på bordet. Rektorn hotade även med att om det fortsatte så kanske han måste stänga matsalen! Men under lunchen var det inte lika mkt nedskräpning och förhoppningsvid blir det bättre.

Slutade 13.45 och for hem och läste en ny bok som jag hade lånat under dagen :D


Fan vad bra den är!!! En bok som nåste läsas!

Sen tog jag, Lisa och Louise lokalbussen till Bergsbyn :D Hehe...gick bra och gick sedan en bit innan vi kom till Sofies hus :) Gode fint ställe Sofie :D


Vi tjejer tsm i Sofies rum :)

Sen såg vi Twilight för att ladda upp oss inför den 20 november när New Moon kommer ut...

Sen spelade vi lite piano och dansade :) Hehe...har videobevis ;)

Somnade inte förrän 1 :/ min granne under mig hade fest och dunka-dunka musik :P
Väckaren ringde klockan 9 och nu är jag hemma :D

Ikväll blir det nog att vara med F och A =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0