Kanske sjuk?

Ligger i soffan och ar gode ont i skallen och håller på bli förkyld :/
Min första tanke går såklart till svininfluensan men jag tror inte det :P Fast man kan inte gå säkert längre, med tanke på att en skola i Skellefteå har fått svininfluensan. Några i min klass har syskon på Sörböleskolan :S

Nej, jag har intalat mig själv att det bara är en vanlig förkylning :D

Hade tänkt byta header idag, men jag blev inte nöjd med resultatet, så det får bli denna header ett tag till :P'

Ikväll kommer Gulli och Freddy hit och äter middag :D Sen ska vi se en film som de har hyrt...längtar :)

Inte så lång uppdatering, men kanske komma att lägga upp ett videoinlägg på vad jag gjorde imorse ?! Vi får se ;)


Kommentarer
filippa

neeej:( inte baconfeber:'(



asså, jag fattade inte att du skulle komma förbi igår x) förlåt att ja va borta:s

2009-10-11 @ 11:09:58
URL: http://ffilippah.blogg.se/
Madde :)

Vilken fin blogg du har :D

2009-10-11 @ 15:03:57
URL: http://maaadddie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0