Kallt!!!

God morgon bloggen!

Det var inte länge sen jag vaknade och det ligger nästan snö på marken :/ Och det är inte varmt ute heller, -0.5 grader...

Igårkväll var jag med Amme :D Vi splade lite på Nintendo Wii innan vi gick upp och satte oss framför tv:n :P Efter en stund tog vi lite kort och sen såg vi Bourne Supermacy :) Vilket skämde livet ur mig några gånger haha xD

Amme kanske laddar upp några bilder senare och då kanske jag snor dem till min blogg, vem vet haha x)

Ska fika frukost nu :)


Kommentarer
Amme

haha, bra sammanfattning ;9 Bilderna kommer förmodligen i kväll, har inte tid just nu :D <3

2009-10-04 @ 12:30:35
URL: http://ammelu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0