Inloggning :)

Har nyss varit upp till våran datatekniker och har fått min inloggning :D ÄNTLIGEN!!!

Tänkte bara prova det och täknte samtidigt skriva att tyskaprovet gick ganska bra, men vi hade en hörövning på första sidan där jag inte har någon aning hur det gick haha :P Jag chansade på några och vi får väl se på tisdag omm jag hade rätt :)

Slutar 13.30 idag och Natahlie kanske skulle följa mig hem och se en fil so jag hyrde igår :P FÖrresten, igår upptäckte jag av en slump att det var tjejkväll :P Jag gick hem från Kaplan där jag hade visat pappa till föräldramötet, och gick genom stan för jag skulle ta up pengar. Då upptäckte jag att alla butiker hade öppet :D Handlade min första julklapp igår haha xD

Ska nu gå och ha svenska innan jag slutar!


Kommentarer
filippa

haha god jul:D

2009-10-01 @ 13:37:04
URL: http://ffilippah.blogg.se/
Linda

Skriv ett mail till mig (i)

2009-10-02 @ 13:18:40
URL: http://squiik.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0