Historia...

Sitter nu och försöker skriva ner historian som jag ska lämna in imorron...det går inte så bra :/ Jag ska skriva om hur det var i Vuollerim för 6000 år sedan. Men jag hoppas att jag ska hitta lite fakta nu när jag är inne på internet :D

När jag slutade idag, följde Natahlie mig hem och vi såg en film som jag trodde skulle vara bättre än den var...

Ni som har sett den: Vad tycker ni om filmen?

Imorron är det fredag och egentligen var det tänkt att jag skulle fara hem efter skolan, men jag och några till ska ha en filmkväll imorronkväll så det blir först på lördagsmorgon som jag åker till Ajaur :) Längtar såååå efter mina vänner hemma och även min familj :D

Har snart gjort bort allt som jag har i veckan och det känns GODE bra!!! Nästa vecka har vi bara ett prov på ekologi :)

Ska nu fortsätta skriva på historian och vi höres senare!
(Jag har skrivit 3 inlägg idag och det måste vara typ ett rekord haha xD)


Kommentarer
Amme & filippa

saknar dig<3

2009-10-01 @ 19:54:13
URL: http://dreamwood.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0