Hemma i Ajaur :D

Sitter nu på kökssoffan och skriver samtidigt som jag tittar ut genom fönstret på snön. Jag kan inte fatta att vintern redan är här. För jag tror ärligt talat inte att denna snö kommer att smälta bort igen :/

Var nyss inne på aftonbladet och hittade en artikel om Tim Sandgren, en Arvidsjaur-bo som har blivit knivhuggen i ryggen, men räddades av en man. Vill ni läsa artikeln hittar ni den här

Har hittat 2 låtar på youtube från filmen Center Stage Turn It Up. Vill ni lyssna på dem? Här är Loosen Up och 24

Imorron ska jag upp på K4 och titta på när de gamla gymnasterna ska uppträda :D Fan vad skoj det ska bli!!! Min kusin ska vara med och hon har precis kommit upp från Västerås :) Hoppas kunna träffa henne :)

Om någon vill komma och titta är det i gympasalen på K4 klockan 12. Men man ska vara där lite tidigare om man ska ha en bra plats, vilket resulterar i att jag inte får någon sovmorgon :( Eller jag kanske ska säga att 10.30 är sovmorgon? :P

Känner mig lite krasslig, så jag sak gå och lägga mig i bubbelbadet där nere och se om jag kan få upp någon temperatur i kroppen :)
Hejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0