Första dagen på skolan :P

Ja, nu var denna dag i skolan över :P

Började med att vi hade NK...fast inte en vanlig lektion, NEJ! Vi har nyss skrivit prov och sen hade han inte rättat dem klart, så han ville inte att vi skulle börja med något nytt :P Så vi spelade Jepardy (stavas det så?) Hehe...men det var gode kul!!! Mitt lag låg först sist med -400 poäng och tillslut vann vi med 5300 mot 3200 och 1 :P
Alla frågor var inom NK området, men det gjorde inget, för det var ändå kul! Oj vad tjatit det blev...haha xD

Sen blev det tyska, vi hade läxa! Som jag visste det :S Men jag hann plugga lite och sen var vi 2 och 2 på läxförhöret :D Var med Nathalie och hon hade pluggat hehe :)

Visste ni att man fick grädde till ugnspannkakan här i Skeå? Det visste inte jag iaf :D Mkt godare kan jag säga...

Svenska efter lunchen och sen slutade vi :)

Sitter nu och tittar på nyheterna, eftersom jag ska redovisa en nyhet som har hänt i Sverige i veckan på samhälls lektionen imorron :P Bra att veta dagen före?! ;)

Ska fortsätta med det nu...höres senare ;)


Kommentarer
Amme

haha, konstigt med grädde på pannkakan :S haha, bra att du har framförhållning xD hahahha



SAKNAR DIG <3 vi måste hitta på nå på lovet ;)

2009-10-15 @ 16:32:21
URL: http://ammelu.blogg.se/
Anonym

Nice blogg! :D

2009-10-18 @ 00:31:05
URL: http://oliviawikberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0