Bra musik?

Jag sitter nu och lyssnar på 2 låtar som går runt och runt, åhh vad kul det är :/ De är gode bra, men efter några sagar när man har lyssnat på dem hela tiden, så är man urless dem!!!
Så jag har en fråga: Vad heter din favorit artist/band?
Tänkte att jag ger det en chans, det kan iaf inte bli sämre :P

Tar just nu ett uppehåll i pluggandet (det känns som jag pluggar jämt, men även om jag skrivet att jag ska plugga blir det inte alltid så :P) Imorron är det prov i Ekologi, hoppas att det inte är alltför svårt :)

Hade utvecklingssamtal idag, tog 20 minuter (om ens det) och var inget speciellt :P Jag sade bara vad jag gillade och hur det gick i skolan änsålänge :D

Hade tänkt lägga upp lite gamla bilder, men internet är inte riktigt som det ska just nu, så det får bli imorron :D

Vad har ni gjort idag då? :)

Nu får jag fortsätta (och jag SAK verkligen göra det denna gång :P)
Hejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0