1 dag över, 4 kvar :D

Snart är det för fasen lov :D Det var typ 4 veckor sen som jag började räkna ner till lovet och snart är det här :)

Dagen har gått ganska långsamt...alla lektioner så tittade man på klockan var femte minut och då går det långsamt! Nej, måste skärpa mig och inte titta lika ofta :P

Efter skolan åkte jag buss in till centrum (gick imorse för att vakna :P) och sen handlade jag något för naglarna till mamma, men också 2 böcker på Bokia. De hade rea :D


Blå Dahlia av Nora Roberts
Änglar och Demoner av Dan Brown.

Hade tänkt läsa änglar och demoner först, eftersom snart får jag låna Den förlorade symbolen (den nyaste). Har redan läst Da Vinci koden :D

Nu blir det plugg, boken får vänta tills senare ikväll :P

Tjao!


Kommentarer
filippa

du å böcker x)

2009-10-19 @ 20:46:25
URL: http://ffilippah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0