Vad ska jag skriva?

Jag kom inte på något till rubriken :P

Hjärnan står ganska still just nu, känner mig sämre nu än vad jag har gjort tidigare idag :S Varför måste jag alltid bli sjuk? Och vad pappa har sagt är den förkylningen som går nu ganska svår att få bort...Något tips som kan hjälpa?

Jag skrev på förra inlägget att jag skulle både lägga upp bilder och skiva vad jag tyckte om New Moon, men min hjärna funkar ju inte, så hur ska jag kunna komma upp med något vettig?!

Får bli imorron (förhoppningsvis)

Mina ögonlock håller på falla igen, så ska hoppa i säng och kanske jag mår bättre imorron
(Vilket onödigt inlägg egentligen) xD

Hoppas att ni har haft en bra helg och imorron blir det tillbaka till skolan :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0