Vaccination!

Jag har tidigare sagt att jag inte skulle vaccinera mig av 2 orsaker:
Jag är LIVRÄDD för sprutor och effekterna av vaccinet. Men jag pratade med pappa innan och han sade att jag borde ta det, så jag gjorde det:) Men sen gick det inte så bra...direkt efter började mitt huvud att dunka kraftigt och jag blev yr. Jag fick lägga mig ner och sen fick jag ont i huvudet också :S Efter en kvart släppte illamåendet men jag började att kallsvettas :/ Jaja...inte så bra alltså! Men är hemma nu och ska ta och vila lite för att få bort huvudvärken.

Ni som har tagit det, hur kändes det för er efteråt? Fick ni några biverkningar?

Kommer förmodligen ett till inlägg med fler bilder från Ammes och Filippas kameror :D Sen får man ju inte missa idol heller ;)


Kommentarer
filippa

Är du i Arvidsjaur?:D eller alltså ska komma eller nåt? x)



När jag tog det fick jag feber, ont i huvvet å typ kände mig helt sjuk i kroppen... du vet som det känns när man har influensa. I en hel helg gick jag typ i pyjamas å gjorde ingenting x) efter drygt fyra dagar släppte det onda i armen:P men det va int så farligt tyck jag

2009-11-27 @ 15:05:29
URL: http://ffilippah.blogg.se/
Amme

Jag fick feber, ont i huvudet & kroppen ungefär en dag efter att jag hade tagit vaccinet. Sen hade jag ont i armen i någon dag :P

2009-11-28 @ 00:05:21
URL: http://ammelu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0