Tordag...

Inget inlägg igår bara för att jag hade inget att skriva om typ :D

Var till skolläkaren igår och fick en remiss till en ortoped för mitt knä, så hoppas att de hittar vad som är fel :)
Och gjorde Geografi-provet...gick bra till sista frågan (var en stor VG-MVG fråga)

Idag har vi dans, bläää!!! I 3 timmar också!?!?! Hoppas att tiden går fort! Annars inte mkt idag...


Ska verkligen försöka ladda in bilderna från helgen idag till datorn och lägga upp några :D Kanske lite andra bilder också!? ;) We'll see...

Ha en roligt dag, det kommer inte jag ha iaf ;)


Kommentarer
sofie

usch, dans.. jag ryser XP

2009-11-26 @ 19:17:34
URL: http://peaceprecis.blogg.se/
filippa

ha en roligt dag:D haha bra sverige;D <3 det lät ba kul x) men tre timmar dans?:o Äru säker att det är samhälls du går å inte typ dansasöndertillsduärspyless? x) <3

2009-11-26 @ 19:19:35
URL: http://ffilippah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Everglow

Linnea Marklund

RSS 2.0